RSS

Furia……

26 Sep

O furie ciudata mi`a cuprins fiinta…o furie oarba…fara de inteles…a aparut in sufletul meu … acoperind orice sentiment…intunecandu`mi mintea…reactionand asa cum nu am facut`o niciodata pana acum … am ajuns intr`un hal scandalos…sunt incontrolabil…nu`mi mai pot controla fiinta…fac lucruri de care nu ma credeam in stare…la care nu m`as fi putut gandi vreodata…reactiile mele sperie ingerul fara de care nu as putea trai…sperie fiinta cea mai de pret din viata mea … si nu pot controla asta…arunc cu vorbe pline de venin … crezand ca fac bine … dar nu .. imi ingreunez situatia…imi fac viata si mai grea…imi fac destinul si mai intunecat…ma scufund din nou in lumea mea … o lume intunecata…o lume plina de tristete si singuratate…nimeni nu ma mai intelege…nimeni nu ma mai poate ajuta…doar singurul gand curat care imi strabate fiinta murdara…fiinta pacatoasa…speranta ca intr`o zi ingerul meu imi va fi aproape … sperand ca mi se va termina cosmarul…sperand ca intr`un final o sa ies din acest tunel al groazei…acest labirint al emotiilor neintelese…si o sa vad puritatea din sufletul meu…din pacate acea zi e inca foarte departe…desi mi s`a spus sa nu imi pierd speranta…pentru mine speranta s`a pierdut de mult timp…
Singurul lucru care m`a tinut in viata …. care m`a facut sa nu uit ca exist…pana sa intalnesc acest inger al fericirii pure…a fost FURIA…o furie neinteleasa…puternica…o bucata de intuneric rupta din iad mi`a cuprins sufletul…facandu`ma sa uit de tot ce e lumesc…facandu`ma sa cred ca am innebunit de tot …
Acum ratacind pe drumul spre nicaieri … a aparut in fata mea o lumina…lumina ei…lumina puritatii ei…o lumina care licareste pe drumul vietii singuratice…timpul s`a oprit … pe zi ce trece simt ca viata se scurge ca nisipul intr`o clepsidra…incet si dureros…
Pierdut intr`o lume necunoscuta…alergand plangand si nebun pe drumurile incalcite ale destinului…pierzandu`mi speranta din ce in ce mai mult …si sfarsind…sfarsind ca un necunoscut intr`un colt friguros si intunecat…consumat de nebunie si obsesie…

 
Leave a comment

Posted by on September 26, 2008 in sentimente

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
