RSS

Iubirea…

26 Sep

Ce poate fi mai frumos decat sentimentul iubirii? Nimic…fara asa ceva nu putem trai…nu ne putem imagina…Oricat am incerca sa lasam acest sentiment deoparte…oricat ne`am stradui sa`l ingropam cat mai adanc in golurile sufletului….oricat am vrea….el revine in inima noastra….

De o buna perioada de timp am incercat sa uit acest sentiment…poate si altele…am uitat ce e dragostea…ce e frica…dar am invatat indiferenta….indiferenta care ucide visele si gandruile cu o cruzime de neimaginat…mi`am ingropat sentimentele in cele mai adanci si mai intunecate colturi din inima…am ignorat tot ce e in jurul meu….am tratat cu indiferenta….cu nepasare…oricare aspect al vietii …dar a venit si ziua cand acest sentiment a reusit sa rupa lacatul portilor inimii mele … a iesit triumfator la suprafata…mi`a aratat ca oricat de indiferent ai fi … oricat nu ti`ar pasa….acest sentiment nu dispare niciodata….
Acum…a pus stapanire pe toata fiinta mea … a pus stapanire pe gandurile mele … am devenit o fiinta incontrolabila….nu mai sunt stapan pe sentimentele mele….nu`mi mai pot arata indiferenta pentru orice…pur si simplu……nu mai pot…si probabil va intrebati “de ce?” ….nu e “de ce”…ci “pentru ce?” …si da .. pentru ea….ea mi`a facut inima sa bata din nou….ea m`a facut sa inteleg ca nu merita sa ma inchid in mine …. ea m`a facut sa vad adevarata fata a iubirii ….
Desi atat de dulce…acest sentiment care m`a cuprins cu lanturile lui …. pe atat de amar imi pare…desi iubesc pe ascuns….sufar din ce in ce mai mult….Stiu ca par nehotarat….dar sentimentele nu sunt aceleasi mereu….nu e totul la fel….desi o doresc sa fie a mea…..asa ceva e imposibil….Si da … as face orice sa o am langa mine … dar nu e nimic de facut …. pentru ca ea iubeste pe altcineva….

 
Leave a comment

Posted by on September 26, 2008 in sentimente

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
