RSS

Sperante…

24 Oct

Autumn_Hope______by_light_from_Emirates O noua zi , noi incercari pe cararea intortocheata a vietii ma asteapta. Totul incepe ca o zi banala, mirosul cafelei trezindu`ma, acelasi fum de tigare atat de familiar pufaindu`l pe nas, acelasi gri monoton si aceeasi ceata in dimineata devreme…Nimic iesit din comun, afara oameni grabindu`se spre serviciu, elevii catre scoala, aceeasi forfota continua…Dar acea zi avea sa`mi schimbe parerea despre oameni, sa`mi readuca amintiri si sa ma faca sa inteleg, ca nu totul e asa cum pare, si nimic cum am dori sa fie.

Un vechi amic imi lasa un mesaj, un mesaj pe care nu l`am luat in seama…Dupa ce imi termin cafeaua, zic totusi sa vad ce se intampla. Acel mesaj a facut ca totul sa imi para altfel.  Era o poza a unei fete, o “pustoaica” draguta, inaltuta si zambareata… Privesc cateva momente fotografia, si imi spun in gand ca nu se merita…nu are rost…am suferit prea mult si iarasi o sa se intample ca in alte dati…dar , impins de curiozitate, incerc sa aflu cate ceva despre ea… Nu stiu de ce, dar simt ca o lumina vie imi cuprinde mintea, ma face sa ma simt usor….Dragoste la prima vedere? Posibil, desi nu multe persoane pot spune ca au intalnit`o, iar putini sunt aceia care o simt cu adevarat…Dupa cateva zile de vorbit, glume, chestii amuzante, cateva cuvinte aveau sa`mi smulga acel zambet de pe buze, de mult uitat …. Aflu ca are pe cineva, dar acel cineva…….nu imi este intr`u totul strain…….este un vechi amic, unul care mi`a fost cel mai apropiat, dar cum se intampla , tocmai acei oameni carora le acorzi incredere deplina, aceia sfarsesc in a te trada si a te ingenunchia in fata tuturor……Ea il iubeste, el e departe….ii simte lipsa in tot ce face, in tot ce spune, si oarecum ii e teama…as vrea sa o pot ajuta, dar nu pot face nimic. Mai bine sa nu spun nimic, decat sa se inteleaga altele….nu vreau sa ma fac vinovat de nimic, nu vreau sa ma mai incerc sa deschid ochi, usi , si lacate ce incatuseaza suflete nevinovate de copila….

Intotdeauna incerc sa imi explic, de ce oare, mi se intampla sa ma indragostesc de cine nu trebuie, de cine nu se poate, si de cine nu poate fi langa mine, sa`i impartasesc sentimentele, sa nu fie inselator ca si restul, ca exista persoane diferite…In fiecare zi imi spun ca poate intr`o buna zi, ma voi indragosti de ea, la randul ei , se va indragosti de mine….Dar pana in acea zi, tot ce pot face este sa sper…..Sa imi port mintea pe noi carari , pe noi culmi ale sperantei, spre noi sentimente ascunse adanc inauntrul meu….Sentimente pe care vreau sa le impartasesc, dar de fiecare data cand sunt aproape de a le elibera, imi sunt incatusate aprig …

[Oare cata viata , ti`a mai ramas de`aseara pana dimineata, Si de fiecare data, lacrimi sapa santuri adanci pe fata, Oare cata viata, in zambete de copil, Si puritatea noastra furata de`o lume hoata…]    Pentru ea…..Pentru….

 
Leave a comment

Posted by on October 24, 2009 in Uncategorized

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
