RSS

Cadere Libera…

27 Oct

alone-13003 Aceeasi zi. Aceeasi zi din viata. Singur. Va intrebati de ce dragi cititori ? Pentru ca asta sunt. Un singuratic. In fiecare dimineata imi arunc privirea pe geam, oftez, si sper sa fie o zi diferita. Dar nu. In fiecare dimineata imi doresc sa nu fi fost la fel, sa fi fost doar un vis urat, un cosmar din care m`am trezit, sa pot zambi, gandindu`ma ca totul a trecut. Ma intreb daca viata intr`adevar are ceva de impartit cu mine…Desi la distanta, un bun prieten imi impartaseste tristetea. Desi nu suntem rude, ne completam unul pe altul, ca doi frati. Imi e un adevarat frate. Simt ca nu sunt singur…Si lui i se intampla aceleasi chestii….Stau si ma gandesc daca am fost blestemati de viata, amandoi ne blestemam zilele, ne gandim cu ce oare am gresit, ce am facut sa meritam asta, sa nu ne putem bucura de fiecare zi, sa nu putem zambi, sa iubim, si sa nu fim iubiti…Ma gandesc oare de ce nu se schimba nimic….In fiecare zi , luptam cu noi insine, luptam cu toti din jur, nu ne dam batuti…Asemeni unui camarad de arme, il simt aproape…Un camarad care nu te lasa in urma, oricat de rau ar fi, si iti e intotdeauna aproape…Ne gandim ca o sa vina si randul nostru, ne incurajam unul pe celelalt, oricat de greu ar fi, “capul sus prietene, e o zi si pentru noi, nu conteaza de cate ori cadem, conteaza de cate ori ne ridicam”…

Inca o zi pe care o resimt greu, o zi care isi lasa o urma in adancul sufletului meu, o zi fara ea…o zi fara ele…Draga prietene, cum si tu ai spus, nu au avut timp sau nu au vrut sa vada in adancul sufletului nostru…..Nu regretam nimic, cu capul sus, sperand….atat ne`a mai ramas, speranta… Inca o zi trecuta cu greu, o zi fara ea….

Draga prietene, iti multumesc pentru incurajari, iti multumesc ca imi esti aproape intotdeauna, si iti multumesc ca ma faci sa nu ma simt singur…….Voi fi aici pentru tine mereu…..

 

 

[Articol dedicat prietenului meu, Zicu.Capul sus, prietene…]

 

 
Leave a comment

Posted by on October 27, 2009 in Uncategorized

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
