RSS

Doar ea…

29 Oct

16174 Iarasi, prins in capcana dragostei, sufar tot mai mult pe zi ce trece…Sufar in liniste, ma exteriorizez tot mai mult, si simt ca mor putin cate putin. Asemeni unui boboc de trandafir, floare ce simbolizeaza iubirea pura, asemenea lui m`am simtit cu cateva zile in urma, saptamani….Timpul a trecut fara sa realizez….am pierdut notiunea timpului, m`am pierdut pe mine insumi…M`am pierdut in amintirea ei, m`am pierdut pe drumul catre nebunie, odata drum al fericirii, s`a transformat subit in drumul catre iad….Fiecare zi care trece fara sa o vad imi apasa greu sufletul….In fiecare dimineata cand ma trezesc, cand fumez si beau cafeaua, ma gandesc ca a fost ultima seara candi`am mai vorbit…dar….nu pot…nu rezist, si tare as vrea Doamne sa imi iei simturile, sa nu mai simt nimic, sa nu mai simt durerea, sa nu mai sufar atat….Si cu fiecare zi ce trece fara ca ea sa fie langa mine, ma gandesc sa renunt, sa ma arunc in bratele agoniei, in bratele blestemate ale mortii, dar nu as rezolva nimic…as face mai mult rau…Imi doresc sa am puterea de a`mi smulge inima din piept, sa se termine totul, dar apoi … apoi ce as mai fi fara amintirea ei ? Fara amintirea sarutului ei, fara amintirea buzelor ei, fara amintirea chipului ei, ce ma face fericit, ma face sa ma simt implinit….

In seara cand am intalnit`o,  am tipat….nu de durere, nu de spaima…un tipat de fericire….mi`am spus ca a venit si ziua mea, zi in care o sa fiu deasupra tuturor….o sa fiu peste toti si toate, nu o sa imi mai pese de nimeni si nimic… zi care ma va face sa ma simt OM…inca o iluzie , o iluzie creata de mine….Un miraj, un miraj ce m`a facut sa simt ca traiesc, ce m`a facut sa ma simt viu…Un miraj ce as vrea sa`l traiesc la infinit, un miraj ce ma face sa vad flash`uri cu momentele acelea mirifice….Momente ce m`au adus pe cea mai inalta culme…

Si oricat as incerca, oricat m`as stradui, nu pot izbuti…Si oricat mi`as dori sa se termine totul, nu pot renunta….nu pot renunta pentru ca stiu, ea nu e o “oarecare” alta, nu e ca toate celelalte….ea e EA , acea ea, care se ridica deasupra tuturor celorlalte, acea ea ce te face sa iti pui intrebarea daca ea e cea pe care o asteptai de atata timp, acea ea alaturi de care te visai fericit…      ……….  “Decat o viata vagabont, mai bine o zi rege” ……….

Atata timp, nimeni nu m`a putut  face sa simt ce simt pentru ea…pana intr`o zi banala de Octombrie, zi in care ea a aparut in fata mea , zambindu`mi, de luandu`ma de mana , de parca mi`ar fi spus “Haide, asta e momentul pe care il asteptai dintotdeauna, lasa`ma sa te fac sa zbori…Lasa`ma sa ajung la inima ta….lasa`ma sa`ti arat….” Aceasta e ea…O pustoaica….O pustoaica ce mi`a adus aminte ce inseamna sa suferi , o pustoaica ce mi`a adus aminte ce inseamna dragostea, o pustoaica cu care adorm noaptea in gand, o pustoaica cu care ma trezesc in minte…Acea pustoaica ce mi`a aratat ca viata iti poate fi schimbata doar in cateva momente…Si ma intreb de ce oare, de ce nu imi da o sansa, o singura sansa, nu mai mult, de ce nu crede in mine, de ce ma pune langa toti ceilalti….De ce nu vede ca tot ce simt pentru ea e adevarat, nu poti “mima” sentimentele….acestea sunt pure, intr`o lume in care nimic nu mai e valoros, intr`o lume in care multi au uitat ce inseamna sa iubesti ….

Asa ca draga cititorule, nu iti cer decat sa te gandesti bine inainte sa frangi inima cuiva, fie a uneia, fie al unuia…Fie ca vrei…fie ca nu…Suferinta ucide…Ucide vise…Ucide sperante…Ucide suflete pure, nevinovate…Tot ceea ce scriu, nu sunt povesti, nu sunt basme…Sunt pure sentimente, intamplari din viata mea, tot ceea ce simt in acest moment in care va scriu voua, tot ce simt pentru ea…O pustoaica cu ochii verzi, zvelta, mereu cu zambetul pe buze…zambet ce te aduce de pe culmea agoniei pe culmea fericirii….Zambet ce te face sa iti doresti tot mai mult sa fii alaturi de ea, sa fie alaturi de tine…Si zi de zi fara ea, inseamna tristete, agonie, te apropie din ce in ce mai mult de nebunie…

Pentru fratele Zicu, Capul sus, fii tare fratimiu`…Nu te lasa batut…Lupta…Merita…Chiar merita….Si nu in ultimul rand, pentru ea, acea EA care mi`a furat noptile, mi`a furat visele, mi`a furat inima…..Si care nu ma lasa sa fiu acel “vechi” eu……acel om ce traieste din amintiri….Iti multumesc…Si sper ca imi vei da sansa pe care o vreau atat de mult …. Sansa sa iti demonstrez ca te iubesc atat de mult….Sansa de a`ti demonstra ca nu sunt ca toti ceilalti……Dedicat lor, acelora ce sufera…..Acelora ce iubesc…Au iubit….Merita….credeti`ma….Chiar merita sa iubesti macar pentru o zi, si sa fii iubit o zi, si sa suferi multe altele in sir….

 
Leave a comment

Posted by on October 29, 2009 in Uncategorized

 

Tags: , , , ,

Leave a Reply

 
