RSS

Amintirea…ei…

02 Nov

hillCROPPED 436x640 O noua lovitura a vietii ce o resimt din plin…Nici o surpriza din partea vietii…nimic nou, doar ceea cu ce sunt obisnuit…Si Doamne, de ce mie ? Cu ce am gresit ? De ce sunt nevoit sa platesc pentru pacatele pe care nu le`am facut ? De ce ? Un cosmar care nu se mai termina, o noapte fara de sfarsit, asta se abate asupra mea , un sentiment de ura si singuratate, simt cum ma imbratiseaza, simt cum ma ridica, ma ridca catre rau, catre intuneric, si ma arunca in cea mai adanca gaura a disperarii ….. Sunt disperat….inca o zi trece….doua…..trei….imi spun ca nu vreau sa renunt, ca nu pot, ca o sa fiu tare, ca n`o sa mai arat nimic ….. ca o sa renunt la tot, n`o sa ma mai intereseze…si nu , nu pot … nu pot renunta la ea… nu pot renunta la speranta…. o speranta de care atarn … o speranta care se subtiaza pe zi ce trece… bratele disperarii sunt in jurul meu, aud vocea ei, cum ma innebuneste, cum ma face sa`mi pierd mintile………..

Si ma trezesc….e ora 2:34 dimineata….afara vantul suiera ascutit, ca taisul unei sabii …. si suflu greu, obosit, transpirat tot, imi aprind o tigare si ma asez jos….pe cimentul rece, ma sprijin de perete……trag adanc, si ma intreb de ce iarasi….acelasi vis, acelasi cosmar, de atatea zile, se repeta….noapte de noapte….mai trag un fum, o lacrima imi scapa din fraiele barbatiei si o simt cum imi aluneca rece pe obraz….inca una imi scapa , si inca una …. si inca una….. arunc tigarea , strig, ma zbat, lovesc peretii si plang …. plang ca un copil, un copil…..asta sunt in sufletul meu, un copil sentimental, care nu lasa sa i se citeasca slabiciunea pe chip, un copil ce ascunde in el atata singuratate, ura si durere, care ar ingrozi orice om in toata firea…. un copil ce i`a spus ca o iubeste, ca nu poate fara ea…….si pe zi ce trece, o simt tot mai departe, o simt tot mai rece…. o simt cum se distanteaza…….si curand mi`e teama ca n`o s`o mai simt ….. imi e teama ca o sa ii uit chipul , o sa ii uit parfumul, o sa ii uit buzele catifelate, o sa ii uit vocea….. Si imi e teama ca o sa fiu iarasi gol, fara amintirea ei ….. aceasta amintire care imi face atat de mult rau, dar care ma face sa ma simt viu …..

Ca o naluca, ca un miraj , mai trece o zi din viata mea, o zi pe care o urasc, o zi care ma face sa`mi doresc tot mai mult sa fi murit atunci …. o zi care ma face tot mai rece…………dar fara amintirea ei, fara sa o stiu asa mica, dragalasa, simpatica, frumoasa, cu ochii ei mari, buzele fierbinti, cu acel zambet ce te face sa simti un fior rece pe sira spinarii, acel fior ce iti spune ca te`ai indragostit …. acel gol in stomac, acel rosu in obraji ce te tradeaza, acea stare care te face sa nu spui nimic, sa fii mut, sa o privesti in ochi, vrand sa`i spui ca o iubesti , si sa`i iei trupul in brate………………………………………………..fara amintirea ei, as fi un nimeni ……………………………………………………………fara ea, sunt un nimeni…………si da, chiar de imi e greu, chiar de sufar atat de mult pentru ea, chiar de regret zilele in care nu o vad, nu o pot uita, nu pot sa ma mint ca o sa`mi treaca…nu……de ce ? pentru ca ………………………………..O IUBESC ! …………………………………………..

 

 

 
4 Comments

Posted by on November 2, 2009 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , ,

4 responses to “Amintirea…ei…

  1. zbordefluture

    November 3, 2009 at 12:49

    Cu amintirea ei o sa ramai toata viata. Indiferent de sunteti sau nu impreuna. Dar stii ce doare cel mai mult? Ce nu poti avea!

     
    • Fara Sentimente

      November 3, 2009 at 12:53

      Si ce nu poti avea, iti doresti mult mai mult….

       
  2. zbordefluture

    November 4, 2009 at 12:05

    Exact…😦

     
  3. maruca4mysoul

    March 15, 2010 at 01:49

    te rog sa ma scuzi daca iti par nedreapta,dar…sunt foarte uimita pentru ca..nu m-am gandit vreodata ca exista un baiat care sa simta asemenea lucruri…pot sa spun ca…nu am cuvinte..iti citesc blogul si…nu-mi vine a crede cat de mult ma regasesc in ce scrii..nu stiu sa-ti spun mai mult decat felicitari…sincere felicitari pentru asa simtaminte….

     

Leave a Reply

 
