RSS

Fara…

08 Nov

lost-without-you De ce…asta mi`a mai ramas…sa ma intreb in fiecare zi de ce…de ce mereu cand vine vorba de fericire, Dumnezeu se uita incruntat spre mine…de ce cand vine vorba despre fericirea mea, toti se ascund…Ghinion? Posibil….Cum niste buni prieteni imi spuneau, poate nu am gasit persoana potrvita…dintre atatea……am gasit`o pe ea….mica, copilaroasa, cu buze catifelate si privirea senina…dar, ca un fapt, un fapt ce a devenit banal, nu poate fi langa….langa mine…..tanjesc atat de mult…dupa….dupa cateva clipe de fericire….si stau in intuneric, cu ochii inchisi, strangand din pumni, scrasnind si scancind ca un copil….si respiratia mi se ingreuneaza din ce in ce, inima imi bate din ce in ce mai incet…ochii mi se inchid, si simt un fior…..ii vad chipul…alerg spre ea, o strang in brate….imi zambeste si imi sopteste ceva…..deschid ochii brusc si o lacrima imi aluneca pe obraz….

Prima fulguiala a sosit, cu fulgi mici si marunti. Stau cu nasul lipit de geam….9 dimineata…mirosul proaspat al cafelei ma dezmorteste …. cu ochii obositi, parul zburlit si fara vlaga, mai aprind o tigare…inca o noapte alba, o noapte atat de lunga, care a trecut gandindu`ma “daca…” , daca am fi fost impreuna, daca m`ar fi acceptat, daca mi`ar fi dat o sansa, daca…..Trag un fum….inca o gura de cafea, si iarasi…..iarasi trist….ma gandesc iarasi la ea …. aceeasi pustoaica….aceeasi “domnisoara ce m`a dat peste cap” … aceeasi ea, care m`a facut sa ma schimb….ea, reusind ce multe altele nu au putut sa faca….ea, care mi`a dat acele clipe de fericire, acele clipe ce altele n`au reusti sa mi le ofere….ea , cea care mi`a dat sarutul ce a reusit sa sparga lacatele usilor in spatele carora se ascundeau acele sentimente de mult uitate….

Pe zi ce trece, sunt tot mai trist…ma mint ca o s`o uit, ca o sa imi treaca, dar…nu ma pot minti atat de bine ….nu`mi pot lua gandul de la ea…nu pot face nimic care sa ma ajute sa o uit …. si nu, nici nu vreau sa o uit…chiar de mi`e rau, chiar de nu va fi nimic mai mult intre noi decat o prietenie la distanta…….tot o sa iubesc o amintire……….o amintire ce ma face sa`mi pierd speranta pe zi ce trece, sa`mi pierd increderea, sa`mi pierd mintile, sa`mi pierd rabdarea tot mai usor, si ce`mi face noptile albe…..amintirea ei….Si ma intreb, daca intr`adevar exista suflete pereche, al meu unde este….unde s`a pierdut, unde este inchis sau, daca este……

 

“Ajuns la capatul indurarii, am gasit puterea de a trece peste….mi`am inclestat mainile pe arma numita soarta, si am luptat mai departe cu viata…ingenuncheat pentru un moment, mi`am dat seama ca sunt un nimic, un nimic fara scopul ce ma face sa lupt cu atata tarie, fara victoria ce ma va face atat de fericit…”                          [Dedicate prietenului meu Zicu, prieten ce ma face sa`mi tin in continuare capul sus, si sa nu ma dau batut indiferent de situatie…iti multumesc inca o data…]

Si pentru ea…acea ea ce ma face sa ma trezesc in fiecare dimineata cu un singur gand…

 
1 Comment

Posted by on November 8, 2009 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , , ,

One response to “Fara…

  1. ladyaymar

    November 8, 2009 at 13:09

    Tot ce ai scris tu aici m-a facut sa ma gandesc la adevaratul sens al iubirii….frumoase cuvinte….interesante ganduri….

     

Leave a Reply

 
