RSS

A new life…

12 Dec

Decembrie…vantul suiera afara, gerul crapa buzele si obrajii rosii…zambesc…chiar zambesc…ca o samanta ce rasare din ce a fost, un nou inceput…o noua viata…ma simt fericit…din nou…ma simt sus, ma simt iubit…si inca mi`e teama…inca mi`e teama de aceasta inaltime ametitoare, de acest parfum ce te face sa uiti de tot, ce te face sa visezi…din nou….si mi`e teama ca iar o sa cad, iar o sa cad in gol atat de mult, si o sa regret…

Intr`adevar…dupa tot ce am tanjit, tot ce mi`am dorit atat de mult …. am obtinut…simt ca o parte din mine spune ca e in regula…dar o parte stie ca nu e asa…degeaba…degeaba am tot, tot ce mi`am dorit atat de mult…degeaba sunt fericit….degeaba …….cine stie…….Poate odata cu trecerea timpului o sa inteleg…o sa fiu inteles…si poate o sa ma inteleg…pana atunci, totul mi se pare invaluit in ceata, intr`un fum gros…innecacios….

Sarbatorile se apropie si pe zi ce trece simt ca totul se indeparteaza…zilele triste, pline de singuratate si tipatoare….momentele de neliniste, noptile albe, si toate gandurile rele…nopti albe vor mai fi, si inca multe….asta mi`e firea…imi amintesc trecutul….uit notiunea timpului…uit de tot ceea ce ma inconjoara….uit de lume, uit de rele….macar magia sarbatorilor de iarna, sau ce a mai ramas din aceasta ” magie ” sa ne incalzeasca sufletele, sa ne amintim ca suntem oameni, ca avem o inima…o inima care ne bate in piept, o inima ce ne invata sa iubim…o inima ce tanjeste dupa iubire…o inima calda…o fapta buna, o vorba buna, un gest frumos….

 
1 Comment

Posted by on December 12, 2009 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , ,

One response to “A new life…

  1. zbordefluture

    December 17, 2009 at 13:38

    Ma bucur sa vad ca in sfarsit ai ce ti-ai dorit. Numai ca trebuie sa inveti sa apreciezi si sa constientizezi.
    O zi linistita sa ai!

     

Leave a Reply

 
