RSS

Inchis printre straini…

25 Mar

Asa ma simt … inchis printre straini…ma simt strain de tot ce se intampla in jurul meu … ma simt strain fata de prietena pe care o am de 5 luni … ma simt strain fata de toti prietenii, de parca nu eu sunt acela cu care au impartit un vis, o tigare si o sticla de bere, seara pe bordura rece, in noptile de vara…de parca nu as fi acelasi eu , care a trecut impreuna cu ei prin atatea, prin belele, prin prostii, necazuri si suparari…

Si ma simt strain de ochii care m`au incalzit de atatea ori, de buzele care m`au sarutat de fiecare data cand m`am simtit singur si trist, cand am plans sau cand mi`a fost mai greu…de parca nu suntem impreuna de 5 luni…de parca nu ne`am fi cunoscut niciodata…si o iubesc, si tin la ea mai mult decat as fi putut tine la oricare alta…si mereu ma gandesc la cate clipe minunate am petrecut impreuna, cate zambete si rasete am impartasit unul altuia…si acum vad cum tot ce`am iubit si tot ce iubesc in continuare tot mai mult, fuge, vrea sa se indeparteze, sa nu te mai vrea, sa `ti spuna ca nu te mai suporta in fiecare seara, si sa iti spuna ca nu mai stie ce vrea sa faca cu relatia voastra….spune`mi tu, cititorule, daca ai simtit vreodata asemenea sentimente, sa iubesti, sa iubesti enorm pe cineva, si apoi sa vezi si sa simti cum acel cineva te face sa te simti vinovat, sa te simti tradat, sa simti cum pamantul iti fuge de sub picioare, iar privirea care odata era blanda si calda, acum e rece si goala…o privire demonica ce te face sa`ti pierzi mintile si te face sa te intrebi daca oare mai merita sa traiesti pentru cineva, pentru ceva ce iubesti din toata inima, si vezi ca iti reproseaza lucruri ce te fac sa iti inghete sangele in vene….Din privirea calda si duioasa, din vorbele dulci care iti sopteau ca ” Te Iubesc bebe ” sa vezi doar niste ochi goi si reci, si sa nu o mai intereseze nimic……Nu o mai recunosc…ma simt inchis printre straini…toti imi sunt straini…nimeni nu mai e asa cum il stiam…nici macar ea…Acea ea langa care am adormit atatea nopti, tinand`o de mana, si spunandu`i ca totul va fi bine si ca o iubesc…Acea ea …in care acum bate o inima rece…

Pe zi ce trece ma gandesc ca poate e doar un vis urat, un cosmar din care o sa ma trezesc dimineata, si ea va fi langa mine, zambindu`mi si spunandu`mi ca a fost doar un vis urat…tinandu`ma de mana si spunandu`mi ca ma iubeste….

In ganduri regasesc franturi de viata,O privire pierduta ce imi ingheata sangele`n vene,Un personaj renascut uimit de lumea sa noua,O durere ce vreau s`o spun tuturor..Ma vad pe mine cel dinainte,Sters cu buretele…Si am un singur regret…regret enorm ca am o inima care inca imi bate in piept … o inima ce inca bate pentru ea … o inima ce inca plange dupa alinarea ei … o inima ce tipa ascutit dupa fericire si alinare, ce tipa de disperare …… Si regret doar ca nu am murit in acea vara….atat regret…..regret ca am o inima……..

Pentru acea fata ce m`a facut sa vad totul naruindu`se in jurul meu….pentru acea fata care m`a facut sa ajung mai sus decat am fost vreodata, pentru fata ce m`a facut sa vad cat de rau poate sa doara…. pentru Aura……

 
Leave a comment

Posted by on March 25, 2010 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
