RSS

Ultimul om…

28 Mar

Florii … afara e nor…ploua…Aceleasi prostii si porcarii, de parca as trai mereu aceeasi zi … Nu pot sa fug de gandurile ce`mi fac noptile prea lungi…Zic mereu lasa, dar se intampla iarasi, si vad in jur pe toti plini de venin, mi`as dori alt scenariu pentru filmul vietii mele…Si azi s`a intamplat…s`a intamplat sa vad adevarul … sa vad cat de perversi si prefacuti sunt oamenii, cat de indiferenti, cat de nepasatori fata de emotiile celor din jur si cat de ipocriti, cat de egoisti…Oare cu ce am pacatuit sa merit toate acestea?

A fost prima saptamana cand am fost despartiti…si cea din urma…S`a dus la discoteca…s`a intalnit cu fostul…nu mi`a mai raspuns la telefon…ma suna si ma minte….ma doare, simt ca nu e asa, dar tac si inghit….aflu apoi ca nu stie ce mai simte pentru mine…spune ca se gandeste la fostul, care o batea, isi batea joc de ea si o facea sa se simta ultimul om, o facea sa sufere si sa planga…Dupa 2 ani jumatate am aparut eu…am facut`o sa se simta intr`adevar iubita, sa vada ca merita sa fie fericita….acum imi spune ca a mai vorbit cu el, ca nu stie ce mai simte pentru mine, ca nu`l poate uita, in 5 luni, in care a fost fericita si i`a fost bine … m`a mintit atata timp, s`a prefacut atata timp…Nu am lovit`o, nu i`am vorbit urat…am facut totul ca sa fie bine, si sa n`o supar…si ce primesc…un cutit in spate…inca o lovitura, inca o palma de la viata….Imi spune ca inca tine la mine si ma iubeste, dar nu ca inainte….dar ca nu`l poate uita pe el, si sta cu el , vorbeste cu el pe ascuns … cum poti sa te simti cand auzi toate astea? Cum poti sa te simti cand ai iubit`o atat de mult, si nici prin cap nu`ti trecea ca poate face asa ceva ? Cum te simti cand stii ca i`ai oferit atat de mult dragostea ta, i`ai aratat ca inseamna totul pentru tine, iar ea nu il poate uita pe cel ce`o batjocorea atat de mult , si acum il vrea tot pe el ? Cum te`ai simti cititorule? Spune`mi draga cititor, cum mai poti asculta ce spune, cum o mai poti privi in ochi si sa vrei a crede tot ce spune? Cum ? Cum sa nu simti ca e ultimul om ? Cum sa nu simti ca moare pana si ultima farama de om ce`a ramas in tine? Cum poti sa mai ai speranta ca totul va fi bine vreodata cand vezi ca si`a batut joc de tine atata timp, fiind orbit de dragoste , tinand la ea mai mult ca la viata ei, si acum sa vezi ca totul moare in jur, se stinge flacara sufletului tau, inima ti se inegreste si moare cu fiecare bataie, si cum poti spera sa treci mai departe? Cum sa mai ai curajul de a incepe ceva nou ? Cum sa mai gasesti taria sa o iei de la capat? Cum ? Cum poti sa depasesti tot ce se intampla cu tine si tot ce ti se intampla cand vezi in jur numai venin si ura? Numai prefacuti si numai oameni profitori si ipocriti ? CUM ?

Si pe zi ce trece, stau si ma intreb cum sa mai am taria de a trece mai departe….Tremur, tremur tot, nu imi vine sa cred ca e real, tot cred ca visez , ca e ireal, ca nu e adevarat, si ca nu mi s`a intamplat asta….sa ofer atat de multa dragoste, si acum, sa vad cum o arunca, cum ii da cu piciorul si cum o murdareste…Un cutit in inima as fi preferat decat asta….cum sa poti sa speri sa mai treci peste tot si sa mai poti spera la o zi in care o raza o sa`ti alunece pe fata, sub un cer senin , si inima ce ti`a fost odata aprinsa acum e rece, innecata in lacrimi si durere sfasaietoare, si sa simti ca totul , toate visele, toate sperantele, toate gandurile iti sunt faramate….Cand oferi atat de multe si speri, doresti sa ti se inapoieze doar o mica farama din tot ce dai…si in schimb, ce primesti ? Vorbe ce te fac sa mori, vorbe ce te fac sa`ti doresti moartea, sa nu mai suferi si sa nu mai poti simti ceva….Sa vezi cum totul se duce, tot ce a fost frumos…tot ce a fost intre noi, si tot ce`a durat atat…sa fie distrus pentru un om ce a facut`o sa sufere enorm … ce a batjocorit`o….

Intr`o zi sper sa vada toti din jur, si sa pretuiasca intr`adevar sentimentele, adevarul, increderea….Sper doar ca intr`o zi sa vada cat de mult m`a durut si cat de mult ma doare, sa vada cat de mult am suferit si sufar…Sa inteleaga in sfarsit ce e bine si ce e rau…sa ajunga sa constientizeze….Cititorule ce te regasesti printre aceste randuri , vezi ca nu esti singur, nu esti singurul ce ai simtit si poate simti sau treci prin momente grele, nu esti singur in aceasta lume plina de ura si prefacatorie, nu esti singurul ce ai visele faramate si nu esti singurul ce se inchide in sine … nu esti singur………

Doar atat imi doresc , daca o sa citesti vreodata Aura, cat de mult ma doare, cat m`a durut , cat de mult am crezut in tine, si cat de mult sufar…Cate vise am avut si cata incredere, cate sentimente si cata dragoste, si sa vad cum le arunci, sa te vad cum ma omori cu fiecare cuvant ce`l rostesti, cu fiecare vorba ce mi`o spui , si te rog sa te gandesti ca ai omorat un suflet, ai omorat o fiinta nevinovata, ce `a crezut atat de mult in tine …. atat vreau, si sa fii fericita langa cine o sa fii tu….atat mai vreau…..

 
Leave a comment

Posted by on March 28, 2010 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
