RSS

Ratacit

23 Mar

  Ratacit….Ratacit intr`o mare de oameni…Habar nu am ce,de ce, din ce cauza, pentru ce…Actionez fara ratiune, fara sa stiu , fara sa vreau … Ca o rotita stricata dintr`un mecanism complex…Ca un spic batut de vant, din toate directiile, pe un camp infinit…Habar nu am de ce eu…Habar nu am de ce nu pot …Habar nu am cat am sa NU MAI POT … Cat? Cat poate indura un om ? Cat poate primi , duce, si trece peste? Cat poate suferi ? Cat se poate preface , ca totul e bine, cand de fapt pentru el iadul s-a dezlantuit pe pamant ? Cat?

Habar nu am de ce plec de acasa, nu stiu unde vreau sa merg , unde ajung, ce fac acolo si cum sa ajung inapoi….Nu mai stiu cum e sa Z A M B E S T I intr-adevar … Fara sa zambesti fortat, mascat , prefacut , ca si cum totul ar fi fost foarte bine, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat….

“Nu stiu de ce am facut jumatate din lucrurile pe care le-am facut…Dar stiu ca apartin acestui loc…inconjurat de cei ca mine,fosti detinuti,fugari, vagabonzi si ticalosi…pleava societatii…Nu trece o clipa fara sa ma gandesc la tine in vreun fel…Vreau sa-ti vad fata, sa-ti simt mainile in mainile mele,sa te simt lipita de mine…Dar stiu ca asta nu va mai fi…M-ai parasit…Nu te pot aduce inapoi.Ma misc ca un blestemat…Ma simt de parca ar fi o chestiune de timp.Nu stiu de ce scriu asta…Nu stiu ce poate iesi din asta…stiu ca nu te pot aduce inapoi…Dar nu stiu de ce ni s-a intamplat noua asta…Simt ca parca ar fi vina mea..ghinion,otrava…De mult nu-i mai sunt lumii de folos…       Ne inclestam cu disperare…Intr-o ultima incaierare…Traieste sau mori , in asta zi … Traieste sau mori , in asta zi ……”

 
2 Comments

Posted by on March 23, 2012 in sentimente

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 responses to “Ratacit

  1. Cristina Nico

    April 8, 2012 at 22:52

    Gandesti atat de trist…poate ti-ar prinde bine un Osho sau un Mooji…ai citit sau vazut pe youtube ceva de ei?😦 Numai bine

     
  2. vorbepentrupereti

    April 11, 2012 at 13:09

    traiesc cu aceleasi sentimente plus vinovatia mea de cacat,plus viata mea de cacat pe care inca o mai traiesc pentru ca ea a ales sa ma aiba in continuare,si nu ma pot privi in oglinda,si plang pe ascuns,ca sa nu ma vada,ca ii fac rau si ei daca ma vede,si scriu in gol,credeam ca ajuta,nu mai stiu,nici tigarile nu ma mai linistesc,dar mi-e frica sa beau,sa beau mult asa cum am mai baut,sa imi pierd restul de minte ce mi-a mai ramas,sa dispar,dar nu pot,vinovatia ma omoara,si suferinta ca ea mi-a platit-o inapoi,si eu nu stiu sa accept,la naiba,am reinceput sa-l caut pe dumnezeu,inca nu am dat afara tot jegul din mine…..

     

Leave a Reply

 
