RSS

Scrisoare de departe….

11 Apr

Imagine     Au trecut cateva zile … Si nopti …. A trecut timpul …. Vorbeam in articolul anterior despre iluzii …Iluziile care ne “hranesc” sufletul , mintea, ne ajuta sa trecem “mai usor” peste anumite pierderi, suferinte si necazuri , dar care ne creeaza alte dezamagiri …

Dupa zilele astea , in care nici macar nu am stiut cand e zi , cand e noapte, cand am dormit , cand am mancat , ma simt … diferit… Ma simt altul…Ma uit in oglinda , si nu vad nimic … Nici o emotie , nimic… Imi vine sa sparg oglinda, sa distrug totul in jurul meu … Emotii puternice imi curg in vene , pompate de`o inima mare dar in acelasi timp ranita… Habar nu am ce e cu mine , dar cert este ca nu mai sunt acelasi … Nu mai sunt acel copil fara griji , acel copil caruia nu ii pasa de ce se intampla in jurul lui, de ce intampla cu cei apropiati lui … Prieteni , nu mai am …decat vreo doi, trei …. Descopar in fiecare zi tragedia vietii : Sa vrei pe acel cineva in viata ta , dar sa nu il ai … Sa nu mai simti nimic in jurul tau , sa nu poti dormi , sa nu poti manca….Lucrurile pe care inainte le indrageai sa nu mai aiba nici o valoare pentru tine … Nimic nu mai are culoare …. Zambetul nu`ti mai apare pe chip …. Nu`ti mai gasesti rostul …

 

Asta se intampla cand ramai gol … Cand ramai gol pe dinauntru … De parca cineva ti`a smuls sufletul , cu toate sentimentele , cu toate amintirile …. Privesti in gol, si te intrebi cu ce ai gresit … Ai vrea sa retraiesti totul , sa te intorci in trecut si sa schimbi ceva…Dar , oricat de mult ne`am dori asta, nu putem …. Ne ascundem in spatele unei masti , ne mintim si ne prefacem ca totul e bine , cand de fapt , nu e bine deloc … Ne lipseste persoana care sa ne alinte, sa ne mangaie si sa ne ia in brate … Ne doare , dar nu putem face nimic ….

Cu fiecare sfarsit , vine si un nou inceput …. Cum un bun prieten imi spunea , “Capul sus , prietene . Maine poate fi mai rau… ” . Si avea dreptate … Pe cat de rau crezi ca e azi , maine descoperi ca e mult mai rau … Ca o scrisoare de departe, mototolit , sifonat, trecut prin atatea maini , atatea locuri , vazand atatia oameni … asa ma simt … Dar , cum altcineva mi`a spus, tot raul spre bine … Cum inainte de asta , eram intr`o stare asemanatoare , am reusit sa trec peste , si totul a fost bine . Sper ca totul sa treaca , desi nu voi uita nimic , niciodata, doar sa treaca … sa nu ma mai doara …. Am acceptat sa o las asa, sa ii respect dorinta . Sa nu o caut , sa isi vada de viata ei . Am acceptat asta pentru ca am tinut la ea foarte mult …extrem de mult . Dar , lucrurile din trecut , vor ramane in trecut , oricat de mult ne`am dori noi sa nu fie asa …. Ii doresc tot binele din lume , sa ii fie bine langa noul ……… si sa fie sanatoasa . Sa isi duca viata mai departe , si sa raman doar o umbra in amintirea ei ….. Eu … voi merge in continuare pe drumul meu , trezindu`ma in acea zi , langa jumatatea pe care am cautat`o atata timp , atata vreme , spunandu`mi “Buna dimineata” , cu zambetul pe buze , jucandu`se in parul meu , sarutand`o si privind rasaritul soarelui …. Si poate , o sa vina ziua in care o sa `mi fie si mie bine … Capul sus ….Priveste inainte ….Traieste in prezent , priveste spre viitor ….

 
1 Comment

Posted by on April 11, 2013 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

One response to “Scrisoare de departe….

  1. Isabela

    April 11, 2013 at 21:54

    Sa vrei pe acel cineva in viata ta , dar sa nu il ai … – I know that fucking feeeeeeeeeeling

     

Leave a Reply

 
