RSS

Consecinte…

13 Apr

Imagine

Multe ganduri …. Multe sentimente, schimbandu`se la fiecare secunda …. Multe amintiri …. Imi trec toate prin minte , prin trup … prin suflet …. Toate amintirile imi trec prin fata ochilor ca un film vechi … Distorsionate … Mi se rupe sufletul … Privesc in gol, vazand toate acele momente si clipe frumoase …. Toate acele zile in care zambeam … Fumul de tigare ma trezeste la realitate … Ma arde intre degete chistocul din care am tras cu atata sete , gandindu`ma la tot … La ce am gresit , la ce a fost , la ce este , si la ce va fi … Realizez cu stupoare ca la picioarele mele se asterne un “covor” de chistoace … Sticle goale ….Ochii impaienjeniti si rosii …. Gura uscata si mintea goala … E o liniste deplina… Realizez ca … sunt un idiot … Din nou, revad acelasi film in minte , toate momentele , certurile , crizele de gelozie si cuvintele care … dor … Realizez ca , oricat de mult mi`as fi dorit sa fie in aceste momente langa mine , nu e nimeni in jur …. Un fior imi urca pe sira spinarii ….Pupile dilatate , un tremur in tot corpul … Probabil ca nici nu`i pasa …Adica , nu probabil … mai mult ca sigur … Acum , ca totul e bine , si ii e bine, probabil nici amintirea mea nu mai exista …. sunt constient de asta … si doare … doare foarte tare … incredibil de tare … Sa iti aduci aminte toate cuvintele frumoase, toate promisiunile , toate visele , si acum , sa realizezi cu stupoare ca din cauza anumitor persoane , orgolii , altor locuri , totul s`a schimbat … Totul e … nici macar nu mai stiu cum … Consecinte… Simple consecinte, si totusi atat de complicate…Totul e ca un labirint infinit in jurul meu , din care , tot ce e mai rau pe acest pamant se gaseste in el … Si care , teoretic, ar fi trebuit sa aiba o iesire … si totusi , dupa atat timp , iesirea intarzie sa se arate … incercand de atatea ori sa ies din acest labirint , constat ca m`am afundat mult mai rau…Si tot ce ma inconjoara ma apasa mai rau … ma doare din ce in ce mai tare ……….

Imi aduc aminte de cum eram inainte….Un pusti cu parul ciufulit, care nu dadea prea multa atentie lucrurilor din jur …. Nu`mi pasa de nimic , eram destul de ranit si atunci , si totusi , nu simteam nimic … Imi era bine …. Dupa ce am cunoscut`o , totul s`a schimbat…Eu m`am schimbat … M`am deschis inca o data , si toate temerile pe care le aveam , s`au adeverit … Ca un vis urat , ca un cosmar din care nu ma pot trezi oricat de mult mi`as dori , continui sa merg pe un drum gol , intunecos … Si imi aduc aminte de cum eram… Nu ma apasa nimic … Nu ma putea atinge nimic… Eram invulnerabil, nemuritor… In scutul meu de titan, inima goala si sufletul rece, cu ura in ochi… Nu ma putea rani nimeni si nimic …. Aveam puterea de a trece peste mult mai usor , de a “uita” , pierzandu`ma printre sticle goale, mucuri de tigare, mult fum si … singuratate … Deprimare…Ura…In nebunia mea m`am intors inca o data … Si la fel ca si atunci, am jurat ca va fi ultima oara … Aveam puterea de a ierta , de a trece peste tot si toti … Imi era bine … Singur …. Si totusi , in cursa pentru o atingere , o vorba buna, dragoste si afectiune, am pierdut detasat … In fata … nici macar nu stiu in fata cui … A unuia … Fie ….

E intuneric , e tarziu , si e rece …Ea este bine, ii este bine , probabil vorbeste cu el , se alinta reciproc si isi spun cuvinte frumoase…Adorm cu gandul unul la celalalt si totul este bine… Sper sa fie asa … Si sper sa ii fie bine … Eu sunt pe strazi , cum am fost intotdeauna , mergand fara nici o destinatie anume, revazand locuri pline de amintiri , locuri care ma leaga de ea …. locuri pe care incep sa le ocolesc…O batalie, un razboi il port in suflet … Si totusi , merg , cu privirea in gol , vizionand acelasi film la nesfarsit … Un chin … Ca un scenariu scris de un om idiot , cretin , orb si fara sa stie nimic … Scenaristul sunt eu … Si asa e … Un vis urat…Ca un film prost … Si nu , nu e vorba doar de “un esec in dragoste” cum unii spun … Sunt multe , legate intre ele cu spini , lovindu`ma la fiecare pas , si descurajandu`ma sa mai pot merge … DAR , intotdeauna am trecut peste … Intr`adevar , mai greu , dar pot … Si fie , poate merit totul …. Ma simt de parca cineva mi`ar fi smuls totul din mine , si ar fi calcat in picioare tot … Nu pot sa zambesc, nu pot sa dorm , nu pot sa mananc , nu pot sa vorbesc…Nu ma poate ajuta nimeni….Nici macar eu nu ma mai pot ajuta…. Si cui ii pasa ? Nimanui ….

“Sunt singur si ingandurat
Sunt plecat,sunt departe
Nu m-am schimbat,nu te-am uitat
Cu gandul la tine sufletul imi arde

E una dintre zilele alea nasoale
Ma gandesc la tine si doar ma doare
Nu mi-ai facut nimic,pur si simplu nu esti
E momentul in care nu ai si iti doresti…..

Cel mai bun prieten e o fata speciala
Totusi unii nu-nteleg si se inseala……….”

 
1 Comment

Posted by on April 13, 2013 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

One response to “Consecinte…

  1. Isabela

    April 13, 2013 at 00:51

    va fi bineeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :*

     

Leave a Reply

 
