RSS

Adio

16 Apr

Another-Useless-Revisit-Pri

Totul e inutil pana la urma. Oricat as fi vrut o explicatie . Se pare ca nu o sa o primesc in veci. A preferat sa treaca mai departe alaturi de o alta persoana , fara macar a`mi spune de ce , cine e, pentru ce face asta , sau macar CA FACE asta….A preferat sa stearga din sufletul ei toate amintirile, toate momentele, toate pozele , tot ce ne lega….A preferat sa o ia de la capat , sa isi vada de ale ei , sa isi inceapa o viata separat, sa faca ce vrea …. Am incercat….am incercat sa cer o explicatie. N`am primit decat liniste….Nici macar nu s-a obosit sa-mi raspunda , sa ma sune sa imi spuna de ce a ales sa faca asta. Ultima dorinta a fost sa stiu DE CE . Cine e , si DE CE face asta . Nu s-a ostenit sa imi raspunda, nici la asta , nici la sutele de mii de intrebari …. Sper ca e bine , sper sa fie bine , si sa ii fie bine asa. A asasinat cu sange rece un suflet , l-a pangarit ca o monstruozitate malefica si fara suflet. Ii voi respecta dorinta. Imi va fi mult mai usor . Voi pleca departe foarte curand …. Mult prea departe pentru a mai putea da de mine, de a mai auzi ceva vreodata de mine … Am hotarat sa fac pasul asta , pentru mine. Sa uit. Sa scap de tot . Sa nu imi mai amintesc si sa nu mai vad aceleasi locuri prin care eram impreuna, ne zambeam si ne jucam amandoi ca doi copii . Sa nu mai fiu chinuit de atatea amintiri, fiori pe sira spinarii cand trec prin acele locuri, si amintiri dureroase….O sa plec departe , sa ii fie bine , Sa uite cu totul , sa piarda amintirea mea….Sa fie ea bine….Poate totusi ne-am inselat cand am crezut ca suntem facuti unul pentru celalalt , de parca totul ne-ar fi fost predestinat…Poate ne-am inselat cand ne-am facut acele visuri impreuna , ca vom trece peste toti si toate, ca ne va fi bine, Poate am gresit punand atat de mult suflet in ceva ce practic a fost imposibil de la inceput …. Am sperat, am tras si m-am chinuit prea mult ca pana la urma sa …. Raman in mijlocul pustiului singur … al nimanui …. Pentru … nici macar nu stiu ce, din cauza cui, sau pentru cine mi-a facut asta…. Raspunsul ea il stie ….. Si doar ea va sti de ce a ales aceasta cale….

Oricat de mult m-as impotrivi sau nu mi-as dori , lucrurile au luat o intorsatura urata…..Totul s-a terminat exact cum a inceput : cu o singura scanteie . Acesta va fi ultimul gand catre tine , ultima data cand voi mai aminti existenta ta …. Sper sa fii impacata cu gandul , sa fii bine, sa iti fie totul bine si perfect. Sa fie cum nu am fost eu , sa fie exact cum iti doresti , si sa iti fie bine cu el . Sa vezi fiecare bucatica din mine in toti care vor urma, sa vrei sa ii strigi cu numele meu … Si fie ca la fiecare sfarsit , sa ti se intoarca tot ce ai facut impotriva….Sa nu primesti nici o explicatie, sa nu iti spuna nimeni nimic, ci doar sa dispara din viata ta , fara nici o urma , asa cum si tu ai disparut din a mea fara sa spui nimic ….. Pana atunci , traieste-ti viata , distreaza-te , si totul sa iti fie asa cum iti doresti, cu gandul ca intr-o zi o sa ti se intoarca tot ce ai facut altuia impotriva.                                                   [A.A.M]

Cateva zile ma despart de “Un nou inceput” ….. Sper ca totul va fi bine, ca ma voi putea acomoda, ca totul va fi altfel…voi cunoaste oameni noi, voi trai intr-un loc nou …. Toti cunoscutii vor ramane doar o amintire …. Voi fi singur, din nou , intre straini …. Dar poate asta mi-e menirea….Poate asa trebuie sa fie….Poate asa va fi mai bine …..Asa stiu ca nu o voi mai revedea niciodata….Niciodata nu imi voi reaminti tot ce s-a intamplat, nu ii voi mai vedea chipul, nu voi mai fi chinuit de acele amintiri …Nu imi va mai putea face rau , nu ma va mai putea atinge niciodata…..Ii voi face pe plac …. Adio……Ramai cu bine !

 
Leave a comment

Posted by on April 16, 2013 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
