RSS

Otrava

08 Aug

ImagineOtrava….atat de multa in sufletele unora…atat de multa in gurile altora….Cu totii o injectam in suflete, prin fapte, sau prin vorbe…Cu totii gresim , cu totii facem rau , intentionat sau neintentionat…Trist e ca o facem tot mai des, fara sa constientizam ca facem rau acelor persoane, carora fie ca vrem , fie ca nu, le gresim constant…Si in loc de iertare, in loc sa facem ceva sa reparam greseala, aruncam cu venin, aruncam cu vorbe, aruncam cuvinte care dor, fac rau , si ne comportam ca animalele….fara suflet, reci si fara pic de remuscare, dam vina pe cei carora le gresim … Desi , noi fiind vinovati , impinsi de orgoliul prostesc invinovatim pe altii de faptele noastre….Cuvinte grele, spuse la nervi, la suparare, din gelozie sau pur si simplu pentru a ne face pe noi sa ne simtim bine, care ne dau impresia ca ne scapa de orice vina, afecteaza pe cei de langa noi emotional puternic … Isi pierd increderea in sine , isi pierd increderea in oameni , se invinovatesc si isi pierd si farama de caldura ce le`a mai ramas in suflet….

Atunci cand reactionezi impulsiv, din dragoste, devii protector, iti pasa, vrei tot ce e mai bun pentru persoana de langa tine , sa`i oferi pana si inima din piept, sa o tii strans in brate, sa ii oferi toata dragostea ce o porti in tine…Vrei ca totul sa fie perfect, sa fie bine, sa fiti doar voi…unul in bratele celuilalt…sa adormiti imbratisati, sa va sarutati , si diminetile sa va treziti zambindu`va, imbratisandu`va din nou, la nesfarsit, timpul ne mai avand nici o putere asupra voastra….Legati de destin , orbiti de sentimente puternice, nu vedem ca totusi , unii poarta masti grele, zambete false si nepasare in inima… Nu vedem ca cei pe care ii consideram apropiati, prieteni , sunt cei mai aprigi dusmani ….

Orbit de dragoste, nu am vazut de fapt ce se ascunde sub acele chipuri zambitoare, sub acele fete nevinovate si “inocente” … Tind sa cred ca nu mai e nimeni care sa ma inteleaga…care sa ma accepte, care sa vada intr`adevar ca nu sunt un om rau … Sa inteleaga ca SUNT OM , gresesc, iubesc, sufar…. Sa inteleaga ca sunt trist, sunt fericit, ma doare … Sa inteleaga ca am fost ranit….mi`a fost greu, si toate m`au schimbat…. Sa vada ca sunt sensibil, sub aceasta masca de “dur” fara sentimente, rece, “fara scrupule” , rau…sub toata aceste aspecte, totusi, e un suflet… O inima care imi bate in piept, ranita de prea multe ori , un suflet golit si chinuit de nenumarate ori …. Un om, cu mult diferit de toti ceilalti … Nu, nu sunt perfect…Nici pe departe…am pacatele mele, grele, multe si rele…Am defecte, ca orice persoana, dar am un suflet bland….Si nu, nu sunt “printul” din povesti, nu sunt nici macar un tip “dragut” de care sa te indragostesti la prima vedere… Nu sunt un tip cu o situatie materiala buna, nu sunt baiatul cuminte si care nu are habar de multe….Sunt acela pe care sa`l iubesti, sa`l tii in brate, sa te gandesti la el , si acela de care sa fugi cand l`ai ranit…Razbunator, crud, fara remuscari si fara pareri de rau atunci cand i`ai facut rau…. Sunt om … Neputincios in fata timpului, neputincios in fata dragostei, fara a putea controla de cine sa se indragosteasca, pe cine sa iubeasca , si cat… Sunt om … Sunt un om ca voi toti , care sufera, caruia ii pica greu cuvinte spuse din rautate, sau doar la suparare…Ma consum, si ma consuma tot ce se intampla in jur …. Ma doare cand vad cati oameni falsi , cati prefacuti si cati “mancatori” ai in jur , “prieteni” care iti “sunt aproape” doar atata timp cat ii poti ajuta…apoi, ca prin minune, dispar…

Otrava din gurile lor, ajung in sufletul tau…Te doare, incepi sa te intrebi cu ce dracu ai gresit, ce ai facut gresit….Incerci sa faci pe plac, ingenunchezi si te injosesti, pana la limita… Dar nu le pasa… Te considera vinovat, esti vinovat intr`o oarecare masura, dar ei sunt sfinti… Nu au gresit, nu au nici o vina….Nu esti dator fata de nimeni, si nu am nici o datorie fata de nimeni sa port aceasta “cruce” grea pe umeri, din cauza acelora care fie vor doar sa te raneasca, sau o fac fara sa constientizeze, fara sa realizeze ca te doare, ca suferi de pe urma actiunilor si cuvintelor lor …Te inchizi in tine, te refugiezi in vicii, te ascunzi in singuratate…….Te considera nebun, atunci cand le vrei binele, cand le faci pe plac , atunci cand esti grijuliu .. Te considera posesiv atunci cand o vrei doar pentru tine, cand o vrei in bratele tale seara inainte sa adoarma, cand vrei sa o saruti pe frunte atunci cand se trezeste … Te considera vinovat pentru ca te doare, si iti face rau, atunci cand te superi si turbezi ca te lasa pentru altul, ca te jigneste, ca te respinge fara sa`i fi facut nimic, ca te indeparteaza prin tot ce face si spune…. Dar nu stie ca tu o iubesti …. O iubesti , te gandesti la ea, iti faci griji pentru ea, pentru ca iti pasa, pentru ca nu stii ce face, unde este, sau ce se intampla cu ea …. Dar…. La ce bun? Pentru ce? Pentru ce toata dragostea din univers pentru ea, cand te respinge, si il vrea pe fostul sau pe altul ? Chiar daca ii oferi tot ce vrea, ii spui cuvinte frumoase, razi si glumesti cu ea, o tii in brate si o saruti, esti sufocant, esti nesuferit, si s`a saturat de tine….De ce ? Pentru ca asa e natura umana ….. Ii ranim pe cei care ne iubesc, ii iubim pe cei ce ne ranesc….

Si`mi pare rau….imi pare rau ca inca o data am fost orbit de “dragostea” nebuna ce s`a infiripat in cateva momente de cand te`am vazut, imi pare rau ca te`am vrut doar pentru mine, langa mine….Imi pare rau, ca nu am vazut de fapt ce se ascundea in sufletul tau, in jurul tau, si ca totul de fapt a fost….nici macar nu stiu ce a insemnat pentru tine… Pentru mine, a fost “visul devenit realitate” pentru cateva zile… A fost tot ceea ce imi doream, acele cateva ore in care adormeam imbratisati, in care ne vedeam,ne certam, radeam….Uitam de tot ce a fost, de toate momentele grele prin care am trecut, si eram fericit….Imi pare rau ca nu ai putut vedea in sufletul meu, dincolo de gurile rele ale celor din jur, si ai crezut in cuvintele lor, in loc de sufletul meu….Imi pare rau ca nu ai vazut ca sunt diferit, ca tin la tine, ca vreau sa iti ofer ceea ce el nu ti`a oferit, dragoste, imbratisari si vorbe bune, in loc de batai , vorbe urate si fapte nesabuite……..

-K-

“Tempus fugit, sicut nubes, quasi naves, velut umbras…”

 
Leave a comment

Posted by on August 8, 2013 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
