RSS

Doar Fara….

12 Jan

9655c_1259112  Alarma imi suna strident ….E in jur de ora 5 … Ma ridic agale din asternutul cald … Ma uit in jur , intuneric total … Verific mesajele … nimic primit …. Dezamagirea mi se instaleaza pe chip …. Imi iau medicamentele … Durerea de cap parca nu mai dispare …devine tot mai puternica, tot mai nesuferita…Dau sa ma ridic din pat , dar brusc, orbesc fara nici o explicatie … Ametesc, dureri de cap insuportabile … Ma sprijin de masuta roasa de timp … Ma duc in baie , imi spal fata mototolita si obosita…zabovesc inca un timp in fata oglinzii , privindu-ma de parca mi-as vedea reflexia pentru prima oara … Un chip gol …fara nici o expresie … Merg in bucatarie , imi torn cafeaua in cana … Incerc sa mananc ceva , dar , parca as incerca sa inghit pietre … Renunt …S-a intamplat prea …nu stiu …totul e ciudat … imagini imi apar in minte , momente, amintiri … ma intristeaza si mai tare … A trecut un an fara un cuvant macar…Ne-am regasit … Am vorbit … parca, mintindu-ne ca “poate fi ceva” … Am gresit destul de mult … A gresit destul de mult … dar aruncam vina de la unul la altul … M-am schimbat , am incercat , am reusit .. Nu intelege … Imi e greu, dar nu am incotro … Mi-a spus ca nu se mai poate .. ca nu are nici un rost , nu exista un viitor pentru noi … Provenim din medii diferite … Ea , o fata dintr-o familie destul de instarita , avand de toate , nestiind ce inseamna lipsa… Eu , golan de mic … Am crescut singur, m-am descurcat singur … Nu am avut cui sa cer , nu m-a ajutat nimeni niciodata… Parca fiind renegat de toti , in unele momente regretand ca exist. .. Dar merg mai departe ….

Persoane noi , anturaj nou, locuri noi…Toate si-au lasat amprenta asupra ei …. Nu mai e aceeasi … Nici macar privirile ei nu mai sunt aceleasi … Nici macar cuvintele nu mai sunt la fel … Nici imbratisarile atat de calde … Se citeste retinerea si indoiala in chipul ei … Respingerea , ura , furia … Ii dau dreptate …. Am gresit in nenumarate randuri … M-a iertat de atatea ori .. DAR , in toti anii acestia , nu a inteles , cu toate greselile, toate tampeniile facute, o iubeam …. A ales sa “ramanem prieteni daca vrei, dar intre noi nu mai poate fi nimic..Niciodata…” …Cuvintele astea mi-au ramas intiparite …. “Sunt o boala pentru tine , poate o obsesie ” … Nu , nu esti o obsesie ….Doar te iubeam bleago … Te iubeam atat de mult …. Ma mint ca poate asa a fost sa fie …dar nu … nu asa trebuia sa fie … Ar fi trebuit sa fie altfel … Ar fi trebuit sa fim impreuna, sa fim fericiti , sa zambim, sa ne intelegem , sa ne acceptam asa cum suntem….Nu am prea multe….Nu am situatie materiala asa cum ar vrea ai ei , sau chiar si ea , nu am diplome prin casa atarnate de pereti , nu are cine sa ma sprijine…Dar ….

Au fost si momente frumoase… au fost clipe de vis , magice, in care ne alintam, ne imbratisam , si timpul se oprea in loc pentru noi … Au fost clipe in care ne certam , tipam , ne enervam … Au fost zile in care nu ne vorbeam deloc … Au fost zile in care vorbeam ore in sir , si parca tot nu ne era de-ajuns … Au fost zile in care am fost impreuna…Au fost zile in care am fost despartiti …. Timpul si-a lasat amprenta asupra noastra, asa cum si-o lasa asupra unui tablou …stricandu-i culorile…Timpul ne-a despartit , timpul ne-a impacat …. Dar timpul nostru s-a terminat …. Vrea sa mearga mai departe , parca reprosandu-mi ca o tin in loc , spunandu-mi cu alte cuvinte ca vrea ceva mai bun , ceva ce eu nu am … Si are dreptate … ce ii pot oferi eu , cu un salariu mizer , ce viitor poate avea langa mine ? Vrea altceva, vrea binele pentru ea … si vreau sa ii fie bine … Alergam dupa bani, alergam dupa lucruri materiale … Dar uitam cine suntem … ne pierdem pe drumul catre faima, avere , bani , si altele … Uitam ce e important …. Uitam ceea ce conteaza cel mai mult … Am vazut oameni , destui oameni , care nu aveau cine stie ce … isi traiau viata linistiti, in casuta lor , muncind zi de zi , avand ce le trebuie … Nu lux , nu lipsuri … O  viata normala …. Si erau fericiti , pentru ca traiau unul alaturi de celalalt , trecand IMPREUNA prin probleme , zile grele , suparari , certuri … Toti se cearta , orice persoana , e imposibil ca intr-un cuplu sa nu existe macar o ciondaneala … Imi lipseste … Dar nu o pot tine cu forta … Nu ii pot strica viata …. Raman amintirile , raman clipele in care ne strangeam in brate …. Timpul o sa ne desparta , timpul o sa ne instraineze…O sa ma uite, o sa uite multe momente, multe clipe…O sa uite ca am fost o data….O sa uite ca am fost personajele din poveste…..

Imi pare rau pentru toate greselile … Nu constientizam in acele momente cand le facem , ne dam seama dupa ce le facem …Gresim .. suntem oameni …toti o facem … Unii mai mult , altii mai putin … Regretam , suferim , tanjim, mergem mai departe …. A ales sa mearga mai departe fara mine … Ii respect decizia , intotdeauna avand un loc special in sufletul si inima mea … Pentru ca , pentru mine, ea a fost prima … Iti doresc tot binele din lume , tot ce e mai bun , toata fericirea ce nu ai avut-o langa mine, tot ceea ce iti doresti , si sa fie totul asa cum o sa vrei … Sa il accepte ai tai , sa fie de acord cu voi , si sa ai tot ce e mai bun …

 
Leave a comment

Posted by on January 12, 2014 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
