RSS

Singuratate….

15 Feb

Singuratate (8)  Oh…Singuratate….Amara singuratate….Imbratisat din nou pe drumuri meschine, de haine prea putine , fumand si din casti ascultand …Versuri nebune, parca de pe alta lume….Si vreau sa strig a mea durere, pentru o urma de mangaiere….

E blestemul cel mai crunt….Cel mai urat,cel mai greu , cel mai nenorocit…Singuratate…O merit … Nu am fost un om prea bun….Cu mintile luate de fum , de prea multe sticle goale, de substante tampite…Am umblat, am facut…Nimic de povestit cu mandrie copiilor sau nepotilor…Eram cel mai bogat … O aveam pe ea … Nu aveam nimic altceva, si nici nu`mi trebuia….Era tot ce`mi doream , tot ce`mi trebuiam….Din cauza mea, a tampeniilor pe care le`am facut , datorita gandurilor tampite,datorita tuturor greselilor, crezand la orice pas ca fac ceea ce trebuie si ce e bine…Am gresit enorm ….Enorm de mult…Cu sau fara greseli…viata merge inainte….Oricat ne`am dori sa ne intoarcem in trecut , sa reparam ceea ce am stricat, sa reparam tot ceea ce am facut gresit, sa stergem lacrimile care au durut atat de mult…nu putem …. Doare .. Orice moment doare, orice oftat, orice rasuflare in plus….I`am gresit mult, m`am mintit singur ca e a mea … A fost , poate…Dar nu mai e … I`a ajuns … M`a lasat , si`a continuat viata pe propriul drum … Fara mine, fara tot ce a fost … pentru ca … doar A FOST. Nu mai e … Mergand pe drumul ei , inconjurata de oameni si locuri noi , noi anturaje , noi personaje , am disparut din NOI … Timpul trece…constientizam … parca dezmortindu`ma deodata , constientizand cat de mult am gresit , cate am facut , cat am baut, cate am fumat si cate am tras, cate am bagat, cate am … Nimic nu am … Am ramas cu regretul in suflet, cu durerea … Da, durerea … Am gresit, recunosc… Am mintit , am tradat, am gresit…mult…A fost de ajuns…..

Cu boala in spate, toate ma ajung…Noptile nedormite, alcoolul , fumul , substante…toate….Pe zi ce trece ma afecteaza….Ma afecteaza tot , ma doare, vreau sa tip , sa strig , sa fug in bratele ei … Dar … fug in bratele nimanui … Inchid ochii si o vad in fata ochilor … Trist, obosit , vreau sa fie langa mine …Dar , e in alta parte…alte parti … alte cunostiinte , alte persoane, alte locuri….Pur si simplu…neputincios …Ramas cu regretul in gand , in suflet, in mine …. Ora tarzie pentru poezie , Caut un remediu … dar remediul meu erai tu … Imi e greu , parca as fi mort , nimic nu te mai atrage , nu te mai incanta, nu mai vezi culorile vii a tot ce te inconjoara…E gri tot , negru , ceata , frig … E ceea ce simt eu … Ce simti tu … Probabil altceva, pentru altcineva…Manjesc amintiri frumoase, amintiri ingropate sub momentele grele, sub momentele si noptile rele … Sub cuvintele grele, sub lacrimile mele , ale tale , ale noastre …. Ai trecut peste, vei merge inainte … O sa ma bucur …. Sa ajungi ok , sa iti fie bine , sa fii fericita….

Atunci cand pasesti pe drumuri noi , prin locuri noi , alaturi de personaje noi … uiti de noi … asta ai facut tu … Oricat as fi incercat sa fug de indiferenta de care mi`ai dat dovada , de toata respingerea, raceala , m`am intors la tine … As fi alergat pentru tine, mi`as fi zdrobit fiecare particica din corp doar sa repar tot , sa dau timpul inapoi , si sa nu mai fac … Impins de gelozie , de dor nebun , de dragoste oarba (da , DRAGOSTE, asa in modul ciudat in care il vezi tu , te`am iubit enorm … stii , in noptile lungi cand iti povesteam….) am fugit in bratele altora … si oricat de greu e de crezut , nu erau bratele ei … Nu puteam … Pur si simplu nu puteam , oricat de tare incercam … Nu voiam , sa fie alta … Te voiam pe tine …Comportament copilaresc, sa ne certam doar ca sa ne impacam … sa ne revedem , sa ne sarutam , sa ne imbratisam…. Dar nu , nu m`ai inteles … Nu ai simtit … puteam fi altul , altfel….Da, sunt un tampit…Un mare tampit…Lenes, cretin, prost , idiot …eram al tau …Daca mi`ai fi intins o mana de ajutor , as fi acceptat`o cu placere…pentru ca asa sunt eu … impinge`ma si voi zbura…lasa`ma si ma voi ingropa …. asta mi s`a intamplat mie … Ti`a fost greu , si da , e greu sa tragi pe cineva dupa tine, sa lupti , sa incerci … Ne`am luptat 3 ani de zile …. Trei ani … As fi luptat mai mult, as fi incercat si mai mult sa ma schimb … Ma schimbasem …cand am inceput sa o iau pe “drumul cel bun” , parca era prea frumos …. ” Nu se mai poate, nu mai poate fi nimic” …. Parca ramas cu sechele , ca un bolnav psihic, ma lupt inauntrul meu in fiecare zi … rabufnesc, ma gandesc …. Dar … Degeaba … Da, regret , regret tot ce am facut dar, daca as fi fost constient atunci, daca as fi constientizat cat gresesc , daca ai fi fost langa mine “putin” mai mult , “putin” mai aproape, crezi ca as mai fi facut vreodata acele lucruri ? As mai fi umblat cu acele persoane ? Iti spun eu : NU ! . Asta n`ai inteles niciodata, te`am dorit si te`am vrut atat de mult … Atat de mult …. Dar nu ai inteles….E mult mai usor sa “o lasi balta” , sa fugi cand iti este greu , decat sa faci tot posibilul sa se implineasca ceea ce iti doresti …. Am avut destule visuri impreuna, destule ganduri , destule momente frumoase…Le`ai pastrat doar pe cele rele … Doar pe cele peste care ar fi trebuit sa trecem impreuna ….

 

Pentru tine randuri fara sens , pentru mine o scapare din sens , o iesire si un gand catre tine , inca o amintire scrisa … O amintire care ma doare … Dar , cum tu ai spus , va trebui sa ma obisnuiesc fara tine , sa ma obisnuiesc cu gandul ca “esti pe undeva, cu cineva…cu altcineva” … Sa ma obisnuiesc ca nu voi mai fi in bratele tale, nu vei mai fi in bratele mele , si altul imi va lua locul … In timp , amintirea mea pierzandu`se, continuandu`ti drumul alaturi de o alta persoana …de un alt suflet … Sper sa te merite, sa fie exact cum ti l`ai imaginat , cum ti l`ai dorit … Sa nu semene deloc cu mine…Fara obiceiuri proaste, fara un trecut scandalos, fara vicii cretine, bine crescut , cu o familie care sa provina din acelasi mediu ca si ai tai … Sa fie pe placul lor , sa dispuna de o situatie materiala ….

 

Randuri scrise fara rost, cuvinte soptite fara sens … E o ora mult prea tarzie …Insir amintiri despre noi , tu insiri povesti cu oameni noi … Va trebui sa ma obisnuiesc si cu asta, sa ma obisnuiesc cu gandul ca esti , ca mergi , ca o sa cunosti si o sa fii cu alte persoane … Poate asta merit … poate asta am meritat dintotdeauna….Cand vei reusi , cand iti va merge bine, cand vei fi fericita…Ma voi bucura pentru tine….Ma voi chinui in continuare…Ma voi chinui sa “visez” , pentru ca atat imi mai pot permite, ca pana la urma va fi bine si pentru mine…Ca va fi posibil sa trec peste pragul pe care stau … Sa merg mai departe…Desi , imi e greu …recunosc…Si da , sunt bolnav …. Sper ca totul sa fie ok , sa trec peste , sa reusesc si eu …. Intr`o buna zi , sa ne vedem , sa ne revedem , sa ne vorbim … Stiu , sunt in plus , mi`ai spus asta…Pur si simplu am ramas “el” si atat … o persoana ….Doare si asta …Dar , sper sa iti fie tie bine …. Distreaza-te in continuare, simte-te bine , fa`ti amici , cunostiinte …Te`am vrut doar pentru mine , ca un copil egoist ce infuleca o bucatica de ciocolata ….Inecat in pacat, o sa sfarsesc cu sufletul impacat …. Sper sa reusesti. Sper sa fii fericita, sa iti mearga bine , sa iti traiesti visul …. Cum de multe ori ti`am spus , nu voi mai deranja … Nici macar cu o privire … Ramas bun , scumpa mea… Ai fost scanteia ce m`a reaprins dupa atat de mult timp , dupa atat de multe momente in care ma gandeam tot mai des cum sa fac sa nu mai fiu … Ai reusit sa imi aduci zambetul pe chip , sa imi faci inima sa bata … Ai fost impulsul ce m`a readus la viata…Ai fost totul , totul , si nu , nu exagerez cand spun ca ai fost chiar TOTUL pentru mine….Am gresit , stiu , dar , am spus si mai sus , fara sa`mi dau seama , fara sa constientizez … Fara sa imi dau seama … daca as fi avut anii de atunci si mintea de acum ……Dar nu se poate scumpa mea …. Vei ramane “a mea bibi , a mea scumpa , al meu ingeras, a mea printesa, a mea scanteie , al meu luceafar in miez de noapte….Steaua de pe cerul intunecat…” …

 

 

 
Leave a comment

Posted by on February 15, 2014 in sentimente

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
