RSS

Un gand

23 May

Un gand…o intrebare…inaintea vremii…o moarte dulce, sau o viata amara…? Oare cate alte porcarii mai poti inghiti, oare cate momente de injosire si batjocura mai poti indura….Oare cat timp mai poti ascunde ura ce o simti pentru toti cei din jurul tau…Oare cat sa mai zambesti ironic in fata celor ce`si spun ” prieteni ” …oare cat se mai poti ascunde ceea ce simti pentru ei , si oare cat sa te mai controlezi, sa nu rabufnesti, sa nu lasi toata ura din tine sa`i loveasca, sa le bati obrazul si sa le deschizi ochii, ca sunt doar niste hiene , ca sunt ca niste vulturi ce asteapta o bucatita din lesul tau, chinuit si sangerand de atatea vorbe, atatea vorbe ce te ucid, ce te fac sa`ti pierzi toata speranta in cei din jur …. Oare cat sa te mai rogi , sa vina ziua in care vei inchide ochii linistit si fericit, oare cat va mai trece pana iti vei gasi linistea sufleteasca………

19 mai…o zi ploioasa…ziua mea de nastere…un sentiment de ura si nervozitate imi cuprinde fiinta… cu o saptamana inainte, 6 luni frumoase, de vis , s`au terminat…dintr`o prostie…dintr`o idiotenie teribila…Ma trezesc cu gandul ca , ” oare cum ar fi fost daca nu se intampla….oare cum ar fi fost … ? ” Si sunt constient ca visul frumos s`a terminat … tot ce aveam mai scump pe lume acum mi`a fost luat…si ma gandesc , oare am insemnat ceva pentru ea ? Oare intr`adevar a contat cat de mult am iubit acea persoana ? Si astept … cu fiecare ora ce trece din acea zi, astept macar un mesaj de la ea , macar un simplu ” la multi ani madalin ” …. dar nu`l primesc …. in schimb primesc un rau de lacrimi pe obraji…un rau ce`mi umezeste fata, un rau ce ma face sa`mi amintesc toate acele clipe…toate momentele de fericire si toate gandurile bune….

Acele momente sunt acum departe…Eu sunt tot aici, intrebandu`ma oare cat o sa mai tina…oare cat o sa mai pot inchide ochii si sa`mi spun ” asta e omule…trecem peste si mergem mai departe ” …oare cat o sa mai pot indura…Dimineti cu ochii injectati , parul ciufulit si fata nebarbierita, ganduri sumbre si dorinta de a scapa de toate…Dorinta de a ma trezi din aceast cosmar….Si doar atat vreau , sa fie ea fericita, sa gaseasca alinarea dupa care am tanjit atat de mult, sa gaseasca ea pe acel cineva, pe acela care considera ea ca merita mai mult….Sa ii fie bine….atat vreau…….

Seara de aseara, singur, cu sticlele goale in juru`mi … pachete goale de tigari, mormane de chistoace….un haos total in mintea mea, un vuiet rece si trist in suflet, in locul unde odata o inima batea, acum gol si rece… si amintirea ei in gand…cu atat am mai ramas….

[Dedicat ei , cea in care mi`am pus toate sperantele si visele, cea pe care o credeam ca am gasit`o in sfarsit, cea care mi`a demonstrat inca o data ca nimic nu e ceea ce pare, si cea care mi`a aratat ca oricat de mult ai vrea sa crezi ca e bine si frumos, niciodata nu e asa… Ai primit ceea ce ti`ai dorit atat de mult … sper sa fii incantata si acum as fii fericita…Cu inima mea batandu`ti in piept , si un articol ce iti dedica aceste cuvinte, si un loc aici, un articol ce l`ai ravnit atat de mult …. Pe toate le`ai primit ….. Dar aminteste`ti , raul ce`l faci altuia, ti se intoarce impotriva… Pentru Aura… ]

 
2 Comments

Posted by on May 23, 2010 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , , , , , ,

2 responses to “Un gand

  1. zbordefluture

    May 25, 2010 at 17:45

    La multi ani, Madalin! Chiar daca mai tarziu…
    O sa treaca…

     
    • Fara Sentimente

      May 26, 2010 at 00:50

      Multumesc…si mersi ca incerci sa ma ajuti sa trec peste….

       

Leave a comment