RSS

De vorba cu mine

14 Feb

Da, ciudata zi in care mi-am ales “sa revin in peisaj”. A trecut ceva timp de cand nu am mai ascultat “poetul” din mine, in care nu am mai scris, in care nu mi-am mai lasat nebunia sa imi astearna gandurile printre randuri. Da, e “Sfantul Valentin” . Ziua indragostitilor. Dar oare , in restul zilelor, noi nu iubim? In restul zilelor, nu suntem fericiti , nu daruim ? Si da, mi se pare o prostie, ca in cateva zile pe an sa “iubim, daruim” iar in rest , teleu usor usor sa nu existam . Omule, deschizi ochii si traiesti doar in cateva zile pe an ? Dar in restul timpului , ce faci ? Iti tii iubirea ingropata? Sau daca nu e vreo mare “sarbatoare” sa iti poti etala “statutul pe retelele de socializare, avutia” cu poze prin nustiu ce locuri , cu nustiu ce cadouri scumpe si uuaaauuu , ce iubire, cata fericire….Nu , nu pot sa spun ca sunt “gelos” . Nu am cum. Doar mi se pare aberant. Iubeste in fiecare zi. Hraneste-ti sufletul in fiecare moment. Daruieste fara motiv, fara o zi anume. Cumpara-i o floare, ia-i o cutie cu bomboane , fa-o sa zambeasca in fiecare moment, nu doar azi.

Am uitat sa fim oameni. Am mai spus-o in nenumarate randuri. Devenim superficiali. Pe zi ce trece. Uitam de noi, uitam de cei apropiati. Uitam sa iubim, uitam sa traim, uitam sa fim noi, sa fim oameni. De ce, te intrebi? Pentru ca ne lasam pierduti. Pentru ca te afunzi pe zi ce trece in probleme, in ganduri, pentru ca nu iti ajung banii, pentru ca vrei mai mult. Dar asta va fi o discutie cu mine penntru alta data. Curand. Acum sa vorbim despre tine. Ce faci ? Cum esti ? Esti bine? Ma bucur. Lasa problemele macar o clipa deoparte. Opreste-te din goana nebuna, si respira. Aprinde-ti o tigara, inspira adanc. Expira. Zambeste. Bucura-te ca inca traiesti. Bucura-te ca ai puterea sa te trezesti in fiecare dimineata, ca poti munci, ca esti sanatos, ca cei apropiati sunt bine. Traieste. Timpul zboara, anii trec. Iti vei aminti peste ani ca nu ai facut nimic pentru suflet, nu ai apucat sa iubesti, si nu te-ai oprit macar un moment sa traiesti. Opreste-te. Un minut. O clipa. O ora. Doar fa-o. Pentru tine, pentru sufletul tau, pentru inima ta.

Mult timp a trecut, multe s-au intamplat. M-am schimbat, si mentalitatea, si felul de a fi, si modul de a trai. S-au schimbat prioritatile, s-au schimbat pana si oamenii. Dar, vom avea ocazia sa povestim pe indelete. Pana atunci, traieste, iubeste, zambeste, in fiecare zi.

 
Leave a comment

Posted by on February 14, 2022 in De vorba cu mine

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a comment